»Najprej z lastnim zgledom - tudi tako, da njihove trenutke, ki štejejo, trenutke odraščanja, šolske uspehe, fotografije delimo previdno, vedno ob razmisleku, kaj objava lahko pomeni za otrokovo prihodnost, samozavest in samopodobo.«
»Še vedno moram biti v razredu, ker je en tak pogovor z dijakom oziroma ko gledaš, kako razmišlja, ni samo ta miselni proces, ampak je tudi ta čustveni, ki ga imajo zadaj, torej mi gledamo v obraz in prepoznavamo.«
»Ne omejevati, hkrati pa usmerjati, da se bodo lahko kolegi počutili v nekem varnem okolju, kjer bodo na eni strani obvladali in tehniko, tehnologijo, na drugi strani pa potem tudi didaktiko poučevanja.«
»Torej, mi ga moramo najprej opolnomočiti dejansko, da bo razumel, kaj se sploh dogaja, kako mora to kritično presojati in potem komaj to uporabiti.«
»Ali smo pripravljeni posesti svoje otroke na avtomobil digitalizacije brez poznavanja cestnoprometnih predpisov, brez varnostnega pasu, brez znakov in dobre infrastrukture? Za vožnjo avtomobila vsak potrebuje izpit in varen, registriran avtomobil. Za vožnjo življenja, ki bo digitalna, pa ne bi vložili tistega malo napora in nekaj ur izobraževalnega procesa za svoje naslednike?«